Fiat zaprezentował drugą generację budżetowego pickupa Ram 700

Jeśli na rynku północnoamerykańskim marka Ram kojarzy się kierowcom z pełnowymiarowymi pickupami, to na rynku Ameryki Łacińskiej producent sprzedaje znacznie skromniejszy sprzęt. Najnowszym dodatkiem do linii modeli FCA skupionych na rynku Ameryki Łacińskiej jest druga generacja najtańszego pickupa Ram 700. Podobnie jak poprzednia generacja, która pojawiła się w sprzedaży od 2014 roku, producent całkowicie powtórzył zaktualizowany model Fiata Strada, który zadebiutował wiosną ubiegłego roku. To nie pierwszy raz, kiedy Włosi używają tej techniki. Tak więc linia Promaster praktycznie powtarza Fiorino, Ducato i Doblo, a Ram 1000 można śmiało nazwać bliźniakiem Toro.
Klon drugiej modyfikacji Fiata Strady będzie nadal sprzedawany w regionach, w których oryginał nie jest oficjalnie dostarczany. Jeśli nowa Strada będzie sprzedawana w Brazylii, Argentynie, Urugwaju, wówczas Ram 700 najpierw pojawi się u dealerów w Chile, a następnie trafi na rynek samochodowy w Meksyku, Peru, Boliwii. Oba modele są produkowane we własnej fabryce w Brazylii.
Zaktualizowany Ram 700 różni się od swojego starszego brata jedynie nieco zmodyfikowaną osłoną chłodnicy i stylizacją rufy: zamiast tradycyjnej głowy barana, nazwa marki jest teraz tutaj zapisana dużymi literami. Wymiary nowego pickupa i warianty jego wykonania całkowicie powtarzają Fiata Strada. Ram 700 drugiej generacji będzie dostępny dla klientów w trzech poziomach wyposażenia:
- SLT — podstawowa wersja jedno- lub dwurzędowa z kołami 15-calowymi, 4 poduszkami powietrznymi, ESC, klimatyzacją;
- BigHorn — dwurzędowe wyposażenie czterodrzwiowe, zderzaki lakierowane na kolor nadwozia, wyposażenie uzupełnione o czujnik ciśnienia w oponach, multimedia z 7-calowym ekranem dotykowym, kamera cofania;
- Laramie to czterodrzwiowa konfiguracja najwyższej klasy z 16-calowymi kołami, optyką LED i relingami dachowymi.
W drugiej generacji zamiast półtorej kabiny w końcu pojawiła się pełnoprawna wersja czterodrzwiowa. Długość wersji dwudrzwiowych wynosi 4474 mm, wersji czterodrzwiowych 4480 mm, rozstaw osi 2739 mm, prześwit 208-214 mm. Nośność podbieracza jednorzędowego — 720 kg, dwurzędowego — 650 kg. Należy zaznaczyć, że żaden sprzęt nie zadowoli właściciela klimatyzacją.
Wszystkie wersje mają wyłącznie napęd na przednie koła, ale wszystkie modyfikacje, w tym podstawowa, są wyposażone w funkcję elektro-symulacji mechanizmu różnicowego.
Dostępna gama silników to stara wolnossąca benzyna Fire 1.4 o mocy 85 KM i momencie obrotowym 122 Nm lub wolnossący 99-konny Firefly 1.3. Druga opcja jest dostępna tylko dla wersji czterodrzwiowej w maksymalnym poziomie wyposażenia Laramie. Skrzynia biegów niekwestionowana — 5-biegowa manualna skrzynia biegów. Istnieją sugestie, że wariator będzie dostępny w najbliższej przyszłości.

Zostaw wniosek o wybór super komfortowego samochodu!