Czym zaskoczy nas nowy Nissan Note: producent powoli ujawnia szczegóły

Nissan przygotowuje się do premiery Note trzeciej generacji i nadal testuje próbki. Dealerzy spodziewają się premiery w październiku lub listopadzie, wejście samochodu na rynek jest planowane w grudniu tego roku. Wcześniej w sieci już pojawiały się zpiegowskie zdjęcia modelu, ponadto sam producent pokazał zaktualizowanego hatchbacka jeszcze w maju, kiedy to zaprezentował publiczności zwiastun ze wszystkimi nadchodzącymi nowościami.
Na najnowszych zdjęciach, które wykonali szpiedzy w Japonii, na samochodzie znajduje się już mniej kamuflażu. Na poprzednich zdjęciach próbka była bardziej zamaskowana, ale było jasne, że był to tradycyjny hatchback zamiast minivana z bardziej wydłużoną i wytłaczaną maską. Najnowsze zdjęcia wyraźnie pokazują diodowe światła DRL w kształcie bumerangu, takie jak ma najnowsza wersja elektrycznego crossovera Nissan Ariya. Co ciekawe, główna optyka na próbkach, które wcześniej uchwycili fotografowie, była inna. Może to wskazywać na rewizję prototypu lub różnicę w kształcie reflektorów i świateł do jazdy dla różnych poziomów wyposażenia.
Inne zewnętrzne zmiany w nowej generacji to rodzinna osłona chłodnicy w kształcie litery V, zaktualizowane logo marki i poziomy kształt tylnych świateł. Japońskie media również twierdzą, że wnętrze samochodu będzie miało wirtualną tablicę przyrządów i zaktualizowane multimedia z „pływającym” wyświetlaczem. Producenci koncernu wyposażyli crossover Nissan Rouge (w USA — X-Trail) w takie same multimedia obecnej generacji.
Ponieważ kluczowym rynkiem dla Nissana Note jest Japonia, nieoficjalne źródła podają, że model prawdopodobnie zachowa konfigurację hybrydową e-Power. Silnik drugiej generacji hybrydowej wersji Nissana Note to 79-konny wolnossący silnik HR12DE 1.2 o momencie obrotowym 103 Nm oraz silnik elektryczny EM57 o mocy 109 koni mechanicznych i ciągu 254 Nm. Również w Japonii sprzedają wersję z napędem na wszystkie koła z silnikiem elektrycznym N2 o mocy 4,8 KM na tylnej osi i tradycyjnymi modyfikacjami benzynowymi.
Sugerują, że w nowej generacji auta deweloperzy zwiększyli wpływ wszystkich elektrowni. Japończycy zaprezentowali drugą generację modelu jeszcze w 2012 roku, po 4 latach przeprowadzili zmianę stylizacji. Nic dziwnego, że wolumeny sprzedaży znacznie spadły w ciągu 8 lat, a sprzedaż samochodów musieli całkowicie opuścić na niektórych rynkach. Dlatego też producent raczej nie opóźni premiery i dostawy trzeciej generacji do dealerów.

Zostaw wniosek o wybór super komfortowego samochodu!